Job 22 van 31


Report this listing

Solliciteren



Administratief dossierbeheerder (externe audits) - Noorderlaan, Antwerpen


Functie

Hou je van dossierbeheer in een professionele omgeving? Droom je ervan om aan de slag te gaan bij een wereldspecialist en marktleider op vlak van kwaliteitscontrole, inspectie, certificering en audits? Ben je toe aan een nieuwe wending in jouw loopbaan?

Mogelijk is deze functie jou op het lijf geschreven. Lees zeker even verder!

Om hun auditafdeling te versterken, zoeken zij momenteel een voltijds administratief medewerker (dossierbeheerder). Vanuit deze afdeling worden er diepgaande audits georganiseerd in zowel de industrie als dienstensector, alsook de voedingssector en de medische nijverheid. Je zal tewerkgesteld worden in hun hoofdkantoor op de Noorderlaan in Antwerpen.

  • Je verwerkt diverse informatie en gegevens in het kader van de operationele audit- en certificatieactiviteiten van het certificatie instituut.
  • Je begeleidt de certificatieprocedure op administratief vlak: aanmaken van klantendossiers, opmaak van de centrale planning en waar nodig proactief ingrijpen om deze procedure vloeiend en klantvriendelijk te laten verlopen.
  • Je staat in het voor efficiënt inplannen van de audits. Je stuurt de planning bij in geval van cancelling of verschuiving.
  • Je beheert de agenda's van de auditoren rekening houdend met hun specifieke sectorexpertise.
  • Je informeert de klant inzake deze planning en de stand van zaken van het certificatiedossier.
  • Je maakt de nodige certificaten op.
  • Je verwerkt de door de auditoren aangeleverde rapporten en stuurt deze naar de klanten.
  • Je staat mee in voor het voorbereiden en opmaken van de facturen en creditnota's.
  • Je assisteert bij de maandafsluiting en het debiteurenbeheer.

Jouw profiel

  • Je bent een kei in planning en organisatie en deed bij voorkeur reeds een eerdere ervaring op binnen een administratieve/commerciële functie.
  • Vermits onze klant internationaal actief is, kan je je ook professioneel uitdrukken in het Frans en het Engels.
  • Je bent computervaardig en je kan werken met Word voor het opmaken van de offertes en met Excel (vb. gebruik van calculaties sheets).
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Voltijdse tewerkstelling met daguren. Opstart op uitzendbasis. Vast contract na positieve evaluatie.
  • Plaats van tewerkstelling: Noorderlaan, Antwerpen.
  • Je komt terecht in een boeiende en gevarieerde job met mogelijkheid tot ontplooiing.
  • Een internationaal bedrijf gespecialiseerd in kwaliteitscontrole en inspectie. Als stabiel bedrijf staan ze garant voor werkzekerheid en doorgroeimogelijkheden. Je komt terecht binnen een gemotiveerd team van ervaren collega's.
  • Salaris wordt besproken tijdens een verder stadium in het sollicitatieproces en is afhankelijk van reeds opgedane ervaring. (richtlijn : 2300 € voor een startende Bachelor tot max. 3000 € bruto voor een ervaren profiel). Dit salaris wordt aangevuld met maaltijdcheques van 8 € per dag en een groeps- en hospitalisatieverzekering bij vast contract.

Heb je interesse in deze functie? Aarzel niet en reageer online! Of stuur jouw cv en motivatiebrief naar actief.antwerpen@actief.be ter attentie van Thomas.

Solliciteren